שרף לבונה הודית

49.00

שרף הלבונה ההודית: מתוך עצי הבוסביליה המפוארים בהודו,  מגיע אלינו שרף הלבונה הטהור, המיוחד במסורת הקדומה של הקטרה. שימוש בשרף זה נמצא בכתובים המקראיים וממשיך לכהן אותנו היום בשילוב של בישום, ניקוי וטיהור מרחב ונפש.

השרף המופלא הזה משמש כנוגד דיכאון טבעי ומרגיע, עוזר במגוון תכונות רפואיות, אנטי דלקתי ואנטי ספטי, מחזק את מערכת החיסון ומערכת הדם, ותורם לפתיחה ולהעמקת הנשימה. כמו כן, הוא מחייה את הרוח ומעורר תחושת התחדשות. עשן הלבונה ידוע בכוחו להביא ניקיון רוחני וחיבור לממדים גבוהים יותר.

המצבים המומלצים להקטרת שרף הלבונה:

  1. לניקוי הבית – כאשר מרגישים צורך לטהר את המרחב מאנרגיות שליליות.
  2. לרגיעה והרפיה – בסיום יום עמוס ולחוץ.
  3. למדיטציה ותפילה – ליצירת אווירה מחוברת ומרוממת.
  4. בעת מחלה – לחיזוק הגוף והנפש.

השימוש בשרף: ארוז בצנצנת של כ50 גרם עם חבילת גחלים מתנה, השרף ניתן להקטרה קלה ונוחה. יש להדליק את הגחל מחוץ לבית כדי לשמור על נקיון האוויר בפנים. לאחר דקה שבה הגחל בוער, הניחו אותו בקערת השרף ופזרו מעל כמה גרגירי שרף.
תוספת של גחלי קוקוס טבעיים מומלצת לשמירה על אווירה נקייה ולהארכת זמן הבערה, מה שמאפשר לך ליהנות מהפעולה המרגיעה והמחטאת של הלבונה לאורך זמן רב יותר.

ההקטרה תמשיך לשחרר עשן עדין ומעורר הממלא את החלל באנרגיה טהורה ומחזקת. השרף הזה אידיאלי לשימוש בקרב חובבי המדיטציה, היוגה או כל מי שמחפש להביא שלווה ורוגע לחייו.

איך להשתמש:

  1. הכנת השרף: פתחו את הצנצנת והוציאו מספר גרגירים.
  2. הכנת הגחל: הדליקו גחל והמתינו שיאבד את להבתו וויבער באחידות.
  3. הקטרה: הניחו את הגחל בקופלרה ופזרו עליו את גרגירי השרף. הוסיפו גרגירים נוספים לפי הצורך כדי להאריך את זמן ההקטרה ולהעצים את הניקוי והריח.

שרף לבונה הודית

49.00